Interview met Anil

‘Ik voel me vereerd dat ik dit interview mag geven’, aan het woord is Anil Baran Halis, servicemedewerker bij De Resident. ‘Met open armen werd ik 1,5 jaar geleden ontvangen bij De Resident waar ik door mijn eerder opgedane ervaring snel meedraaide.   

Achtergrond

Ik ben mijn werkende leven begonnen in de horeca als kok in een restaurant. Na corona wilde ik iets anders, maar wat? Bij Binnenwerk kon ik aan de slag en heb daar 1,5 jaar gewerkt. Maar ik had ambities en wilde graag iets anders. Ik kreeg de kans om als stagiair op locatie de Terminal ervaring op te doen. De sfeer bij FMH en de service die zij ze verlenen aan de klanten sprak me enorm aan, daarom solliciteerde ik daar. Ik werd aangenomen en ging aan de slag bij De Resident.

Werkzaamheden

Naast de reguliere werkzaamheden zoals het gereed maken van vergaderzalen, post, expeditie en kantoorartikelen bestellen werk ik ook aan projecten. Het leukste zijn de projecten zoals herkenbaar klantcontact. (Dit draagt bij aan een positieve klantbeleving). Daarvoor heb ik profielfoto’s van collega’s gemaakt zodat ze herkenbaar in beeld zijn in de Rijksadressengids. Ik ben leergierig en heb me snel ingewerkt in de ICT systemen die we gebruiken. Als er bijvoorbeeld iets mis gaat met een online vergaderscherm in een vergaderzaal bellen mijn collega’s mij om de probleem op te lossen.

Leuk en leerzaam

Het fijne van het werken bij FMH is dat je de kans en gelegenheid krijgt om jezelf te ontwikkelen. Zo ben ik betrokken bij een traject van de Ondernemingsraad, leuk en leerzaam. Ook wil ik graag doorgroeien binnen de organisatie, stapsgewijs wordt ik daarvoor opgeleid en loop bijvoorbeeld mee bij het Facilitair contactcentrum.  

Beeld: ©FMH

Vrije tijd

Mijn grootste hobby is fotograferen maar gamen doe ik ook graag. En ik help graag mijn oude buren om vuilniszakken weg te gooien of wat ze ook nodig hebben.’